24.6.2009

"Ookko nää kokeeillu näitä diliidoja"

Keskiviikkona tuli kyyti hakemaan mua suoraan töistä ja kaheksan tunnin ajomatka kohti Kalajokea alkoi. Tietty piti vähän matkan varrelta käydä hakemassa matkajuomisia, jonka vuoksi viimeset neljä tuntia matkasta menikin Janen (uusi kaveliii) kanssa kikatellessa.

Koko juhannuksen sää oli suoraan sanottuna AIVAN PERSEESTÄ! mun varpaat oli niin jäässä, että joka askel sattu niin pirusti, räkää vaan valu pitkin poskia ja nenä oli tunnoton. Onneks meillä oli kojun mukana sellanen iso harmaa turkki, jonka sisään pysty hyvin uppoutumaan kokonaan.

Meidän myyntikojussa myytiin taas sitä samaa vanhaa, mitä joka ikisillä festareilla on: isoja "try me"-kravaatteja, afroja, arskoja, koruja, stetsoneita, dildoja, stringejä ja hienona uutuutena rooliasuja. Tossa työssä täytyy heittäytyä ihan täysin, ei siellä "sexworld k-18"-osastolla pysty saparopäisenä hissukkana hääräillä. Asenne pitää olla, että keinolla millä hyvänsä myyn tolle miehelle peniksen pidennyksen! Älkääkä nyt pelästykö, se oli vain ja ainoastaan mun juhannustyö rahan vuoksi ja on se hauskaa ottaa tollanen rooli viikonlopuksi ja sitten taas maanantaina palata nätisti konttoriin varauksia näpyttelemään.


Lotta the doll, amis-olli, nigajansku ja nisse-valtteri kalajoen yössä :)

"Sex World Shop K-18" Oli muuten hauskaa läpällä kysyä aina papereita ihmisiltä, kun ne oli astumassa seksimaailmaan, johan äkkiä ja nöyrästi alettiin lompsaa ja niitä papruja kaivella. Oli aina pakko sen jälkeen vähän kuittailla ihmisten reaktioista.

Tässä on sitä heittäytymistä parhaimmillaan! Toi 75cm dildo muuten pöllittiin. Miten voi olla että isoin tavara koko kojusta onnistuttiin varastamaan?!

Töiden lisäksi tein jotain niin hurjaa.. HYPPÄSIN BENJIHYPYN niinkun jo kerronkin! Se nosturi oli 70m korkea ja mä en älyä miksi menin lupautumaan siihen hyppyyn; mähän vihaan korkeita paikkoja! No, siinä korissa valjaat päällä ei enää auttanut itku markkinoilla. Benjipojat kysy multa, että kumpi käsi mulla on vahvempi ja totesin ettei kumpikaan oo vahva, niin ne lykkää mulle koukun oikeeseen käteen ja sanoo "Puristele tätä koukkua nyt pari kertaa oikeen lujaa". Olin ihan helpottunut kun ajattelin, että tää on joku jännityksen/adrealiinin purkaus keino, mutta kun toinen pojista sanoo "etkä sitten päästä tästä irti, pidät koko matkan ajan kiinni", niin mä valahdin ihan lakanan väriseks! MITÄ!? MÄKÖ pidän tästä kiinni, mitä jos päästän vahingossa irti?! - eiii, et sä päästä; oli poikien vastaus. "Ja jos päästät niin onneks alla on pehmeetä hiekkaa". Voitte vaan kuvitella miten perkeleen lujaa nyrkit puristu koukun ympärille ja huuli alko vapisemaan. Vasta ylhäällä korin pysähtyessä se korimies kysy, että enkai mä oikeesti luullu, että pidän koukusta kiinni. Olenko kenties hieman tyhmä tai jotain, pistetään jännityksen piikkiin! :D

Mä vahingossa otin hypätessä nenästä kiinni ja sitten kun älysin, että hups, enhän mä minnekkään veteen ole menossa vaikka alla näkykin nätit maisemat hiekkasärkkineen, laitoin kädet silmien eteen ja vaan huusin. En lopettanut huutamista ennen kun mä olin takasin maassa. Ette osaa kuvitellakkaan sitä fiilistä kun älys hypänneensä ja jalat tärisi niin paljon, ettei pystyssä meinannut pysyä. Käsissä ei suunnilleen edes kännykkä pysynyt! Mä tein sen, ylitin itteni!! Onko kukaan muu ylittänyt itteään samalla tavalla? :)

Hypystä takasin töiden pariin, on kyllä pakko sanoa, että mä olen jo liian vanha tollaseen työhön ja elämään. En jaksa sitä, että kokoajan on likanen ja väsynyt ja syö kaikkee huonoo ruokaa ja juo paljon ja naama on täynnä näppyjä! Enkä kestä niitä iänikuisia

"Ootko kokeillu näitä kaikkia dildoja?"
"Paljonko sää maksat?"
"Annatko pillua?"
-kysymyksiä, jotka ei todellakaan naurata, eikä vaikka kysyjällä olis miten tyhmä murre! Mut oon jotenkin oppinut olemaan ottamatta niitä itteeni, vain idiootit suomalaiset ääliöt humalassa kyselee noin tyhmiä. Ainakin niin mä toivon ja uskottelen itelleni.

Ens vuonna aion kyllä viettää juhannukseni rauhallisissa merkeissä jossain mökillä tai hyvällä tsägällä, missäs muuallakaan kuin CALIFORNIASSA! <3>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!