5.6.2009

this is not my home

Tuntuu niin tyhjalta. Suomi tuntuu niin etaiselta mulle.

Oon nyt Suomessa, vihdoinkin itkuisten lentojen jalkeen. Pillitin ihan koko lentomatkan LA:sta Lontooseen. Mua vahan katottiin oudosti, mut ihmiset varmaankin tajuu, etta lentokentat ja koneet, jos jotkut, on taynna tunteita laidasta laitaan.

Sofia ja Saara (mun parhaat ystavat) ja Saaran poikaystava Jude oli mua vastassa Hkin kentalla. Ennen kun ma edes nain ne, aloin vollottamaan suureen aaneen. En tieda itkinko ilosta vai surusta, mut ma vaan paruin. Oli niin ihanaa nahda Sofia ja Saara ja olin niin ilonen, etta ne oli jaksanut tulla mua kentalle vastaan, mut samaan aikaan tuntu niin surulliselta ymmartaa totuus; nyt ma tosiaan oon Suomessa, back to my normal life.

Itkujen ja kiljahdusten jalkeen Sofia vei mut Santa Fe:hen syomaan ja juteltiin kaikki kolmen kuukauden aikana tapahtuneet asiat lapi. ihanaa, mul on ollut niin ikava tota HOMPPAA!<3 nyt se tuhisee mun vieressa, onneks mun ei tartte olla yksin. Ma en todellakaan saa unta, kello on nyt joku kuus aamulla suomessa ja ihan valosaa, mut ma en vaan saa unta. Mulla on niin paljon ajatuksia paassa ja sekavia tunteita. Valilla itken, valilla nauran. en tieda miten pain pitais olla.

Ma en halua herata huomenna ja tajuta, etta nyt alkaa ihan normaali arki. en halua. Enka jaksa laittaa mun kamppaa kuntoon, nytkin nukutaan Sofian kanssa mun sangyssa ilman minkaanlaisia lakanoita. Ma oon liian rikki ja poikki ja puhki miettimaan mitaan suurta. EN JAKSA.

ARGH, tositosi sekavia tunteita.. ehka mun vaan pitais menna nukkumaan, niin varmasti helpottais.. Hahhah, Sofia heras asken, tai en tieda oliko se unissaan vai mita, mut se vaan katto mua ja sano: "Mita v*ttua, mita v*ttua! Saatanan friikki, mee takas sinne mista tulitkin!" ehka se vahan jarkytty et kello on nyt puol kasi aamulla ja oon vielkin hereilla..

I MISS GUBBEN, I MISS GUMMAN, I MISS BELLI, I MISS NICK, I MISS JUULI, I MISS JULIE, I MISS RAY, I MISS JON, I MISS BEACH, I MISS SUN, I MISS HEAT, I MISS EVERYTHING..<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäppä kommenttia, ihan mitä vain :) asiallista kuitenkin, kiitos!